Gyerekcipő

Saját fotó
1114 Budapest Eszék utca 13-15
Megszeretném osztani mindenkivel élményeimet a gyerekcipőkről, úgy mint, Textil és bőr konfekciós mérnök valamint a Csibecipő kft. ügyvezetője, és nem utolsó sorban mint gyakorló anyuka.

2012. október 17., szerda

Bezsélgetések gyerekekkel cipő vásárlás közben.



Megosztanám veletek beszélgetésemet, egy óvodáskorú csibével., cipő vásárlás közben,

        A napokban volt egy aranyos kislány, aki szemlátomást nagyon élvezte, hogy sok-sok Szamos cipőt és szandit felpróbálhat a Csibecipőnél. Egymásután kerültek le a polcról a dobozok és sorban sorakoztak, a már felpróbált és a még próbálásra váró cipőcskék.
- Miért beszélsz olyan furcsán a cipőkről? - szólalt meg a kislány egy idő után, és nagy szemekkel nézett rám.
- Miért gondolod, hogy furcsán?
- Úgy beszélsz a cipőkről, mintha élnének.
- Igen? Észre sem vettem, de biztos azért, mert nagyon szeretem őket.
       A kislánnyal folytattuk a cipő próbát és sikerült is egy meseszép Szamos modellt kiválasztanunk.           Mondanom sem kell, hogy az új cipővel a lábán sétált ki az üzletből. Mielőtt kilépett az utcára, a lépcsőn hátrafordult és szeretett volna mondani valami nagyon-nagyon kedveset.
 - Szép a hajad.

Ebben a pár szóban benne volt a köszönet és a hála, hogy 30 percig csak vele foglalkoztam, figyeltem rá és beszélgettem vele.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése